Jutarnji kunilingus

Volim da mi dan zapocne orgazmom. Njegove usne na mojim donjim vrelim usnama. On obožava kunilingus koliko i ja. Ne volim penetraciju ujutru. Volim da se dvadesetak minuta koncentrise na moje zadovoljstvo bez ikakvog reciprociteta.

cuni

Čisto uživanje za mene i njega.Moj ženski miris i toplina svuda oko njega. Stari egipćani su verovali da jutarnji kunilingus produžava život, a da je vaginalni sekret koji se luči tokom orgazma lekovit.

Ja brinem o zdravlju mog muža, nesebično mu dajem sve moje sokove-

5 responses to “Jutarnji kunilingus

  1. Muž je dosta mladji od mene. Mi praktikujemo ženskocentrični seks. Kunilingus svakoga dana i dva do tri snosaja mesečno.

  2. Moja žena više voli kunilingus nego penetraciju. Ujutru obično bude samo kunilingus, ali se to često desi i uveče kada je umorna.

  3. Sigurna sam da i ti volis kunilingus koliko i ona.

  4. Obožavam.

Ostavite odgovor

