Klitoris pirsing

Postoji više varijanti ali se sve svodi na dva tipa. Vertikalni i horizontalni pirsing klitorisa.

Vertikalni pirsing
Kod ovog tipa se ne buši sam klitoris nego kožica koja ga prekriva. Posle bušenja se postavlja prsten ili polumesec. Prsten je bolji jer kroz njega može da se provuče prst i da se kožica pokreće gore dole i tako nadražuje klitoris.
Horizontali pircing ne preporučujem. Nemojte bušiti klitoris. On ima 8000 nervnmih završetaka koji mogu biti uništeni, a samim tim i osećaj.
Bušenje kožice koja prekriva klitoris je neškodljivo. Ako vam se ne dopadne
osećaj prsten se može ukloniti i osdtaće samo dve rupice na kožici ali će klitoris i dalje besprekorno funkcionisati.

Iskustva su različita. Manji broj žena kaže da im je osećaj isti, dok većina tvrdi da je osećaj fenomenalan. Moja mlađa sestra ima vertikalni pircing na klitorisu.  Ja
lično ne volim da bušim moje telo bilo gde pa ni na klitorisu.


One response to “Klitoris pirsing

  1. Slažem se ne treba bušiti svoje telo. Uzgred protivnik sam i „Brazilke“.

Ostavite odgovor

