Kuguar žena

Kuguar žene su dame preko četrdeset godina koje vole mlade muškarce.
Muškarac mora biti mlađi deset ili više godina.Taj sindrom je došao i u naše krajeve. Estradne zvezde i bogate dame sve češće biraju mlade muškarce.
Kuguarka ima sjajan seks sa mladićem, a mladić ima finansijsku stabilnost
u ovim kriznim vremenima.

Ovakve veze po pravilu ne traju dugo. Nekoliko godina, mada ima izuzetaka.

Madonin novi dečko je 22 godine mlađi od nje. Upoznali su se na kuguar sajtu
za upoznavanje. Koliko će trajati videćemo. Dok traje oboje imaju neku korist.

9 responses to “Kuguar žena

  1. Ja volim kuguarke. Seks sa njima je sjajan. I nema foliranja kao kod mladih devojaka. Znaju šta hoće, a šta neće i to je sjajno.

  2. Nemam ništa protiv kuguarki. Ako je ljubav prava između nje i mladog partnera to je onda divno. Nemam dovoljno godina da bih bila kuguarka, pa moj sud i nije relevantan. Samo teško je razlučiti i sa ženske i sa muške strane da li je ta veza, zbog seksa, koristi ili je ljubav u pitanju. Moj moto je da sve što dvoje voli i treba da radi.

  3. Kuguarke su najbolje. Oduvek su me privlčile starije dame. Nekada je bilo neprihvatljivo da mlad momak i starija dama budu u vezi. Drago mi je da je danas to normalno i prihvatljivo.

  4. Imam 49 godina i za mene nema ništa uzbudljivije od mladog muškarca. Prava sam kuguarka i ponosna sam na to.

  5. Moj brak traje 7 godina.

    • Članak je veoma posećen i dobila sam puno mejlova od
      mladih muškaraca koji bi hteli da upoznaju kuguar damu.
      Žene su manje pisale, ali i kuguarke su pokazale veliko
      interesovanje.
      Napisaću članak o sajtovima za upoznavanje kuguar žena
      i mladića koji ih vole.

  6. Pa nije to bas sindrom niti trend, niti je vezano za novac. Ja recimo volim mladje muskarce. Zasto? Ne znam, to bi ipak trebalo psiholog da se pozabavi time, a i ne mora🙂
    Ako vec trazis sajtove tog tipa evo ti i jednog clanka sa sajta slicne sadrzine – http://www.licnioglasi.org/ljubav-i-seks/kako-prepoznati-kuguar-damu/

Ostavite odgovor

