Lubav i seks

„Ljubav i seks“.  Obično se tako govori kao da su to dve razdvojene stvari. U zapadnom svetu očigledno jesu. Na istoku je malo drugačije. Seks je deo ljubavi žene i mučkarca i to nerazdvojan deo. Nekada se to zvalo vođenje ljubavi. Danas seks postaje sport. Mnoge žene i danas imaju problema sa orgazmom trokom vođenja ljubavi, ali će radije da glume orgazam nego da priznaju da imaju problem.

Obično se krive muškarci za  žensko nedoživljavanje orgazma. Moje iskustvo sa muškarcima je da oni žele da pruže ženi orgazam samo im žena mora reći kako ili da zajedno pronađu način. Ima muškaraca koje ne zanima ženski orgazam ali veliku većinu zanima. Žene bi htele da muškarac intuitivno pogodi šta ona želi ili ne želi. Muškarci nemaju tu moć, mora im se reći: „Dušo ja bih htela…“

Najveći deo kritika na ovaj blog dolazi baš od žena, vrlo retko od muškaraca.
Naravno da ima mnogo žena kojima se blog sviđa. Ženska emancipacija je do- prinela jedino da žena može da prekine trudnoću kada želi i da koristi pilule protiv začeća koje su štetne i često smanjuju libido. Što se ženskog orgazma tiče tu se stvari nisu mnogo promenile, ali moje mišljenje je da su za to najveći krivci same žene.

5 responses to “Lubav i seks

  1. Ovo su interesantne i teme iz kojih moze da se nauci i kaze o onome sto nekone zna ili zeli. Ja sam prilicno slobodomna kada su u pitanju moje zelje bilo kog tipa. TRebala bih vise reklamrati svoj blog…

  2. Žao mi je tih žena koje ne žele da priznaju sebi da imaju problem.

  3. Imala sam problem, zapravo nepodudaranje interesa u seksu i to u dva navrata. Kada sam rekla tadašnjem partneru šta i kako volim za vreme predigre – odgovorio je : jao, pa ja to ne radim ili pa, ne volim da se ljubim. Znači, odmah na stvar! Kao da sam tražila bogznašta – jedan dug i strastven poljubac i malo oralnog… Moje zadovoljstvo bilo je nevažno. A on je, uprkos tome, dobio kompletan tretman. Nije se bunio…

  4. Seksualno zadovoljstvo je dvosmerna ulica. Oboje treba da uživaju. Ako on nije hteo da tebi pruži ono što ti voliš, nisi ni ti trebala njemu.

  5. Meni samo nije jasno po čemu si nevaljala?

Ostavite odgovor

