Zbog koga se žene doteruju

Zbog koga se žene doteruju? Zbog muškaraca, drugih žena ili zbog sebe? Večina muškaraca nema pojma o modi i teško da će primetiti da je to prošlogodišnja ili ovogodišnja kolekcija. Njima je bitno da žena lepo izgleda u onome što je obukla. Druge žene će odmah primetiti, novu bluzicu, cipelice, tašnicu.

U kosmopolitenovoj anketi 76 posto žena je reklo da se doteruje zbog drugih žena, a 24 posto zbog muškaraca. Ja spadam u ovu manju grupu, zato što ne pratim slepo modu.  Glavni kreatori modnih trendova su gej muškarci koji baš i ne vole žene već druge muškarce, pa su kolekcije često nežestvene. Ne mogu reći da ne pratim modu. Pratim ali selektivno, ne slepo. Žene, druge žene osećaju kao konkurenciju ( a ima nas i više nego muškaraca) pa zbog toga hoće da budu u trendu.

One response to “Zbog koga se žene doteruju

  1. Pocni da pises roman* Interesantne teme*** Ja sam ljubitelj modnih desavanja i jednostavno to ide uz mene, a i ne zanima me sta drugi misle. Puno verujem u sebe, malo sam nabacila kg, no resicu ih se, zbog sebe.

Ostavite odgovor

