Brijanje stidnih dlačica

Ja lično više volim šišanje. Jedno vreme sam brijala svoj stidni predeo
ali koža mi je jako osetljiva i odustala sam od brijanja. Prednost
obrijanog stidnog predela je što je osetljiviji na dodir pogotovu kada
ga dodiruje muški jezik. Dobila sam mnogo zahteva od lepše polovine
populacije da napišem članak o brijanju.
Prvo, brijanje zahteva mnogo više vremena od šišanja. Oko pola sata
minimum. Drugo, mora se brijati svaki dan. Dlačice od jedan ili dva
dana su oštre, tako da je potrebno brijati ih svaki dan.

Prvo  važno je odabrati pravi brijač. Najbolji brijač za tu svrhu je
Gillette Venus. Dizajniran je za brijanje stidnog predela. Može se
kupiti u Merkatoru za oko 800 din.

Prvo šta treba uraditi (prvo brijanje) je da se makazicama ili trimerom
dlačice ošišaju što je moguće kraće. Posle toga treba ući u kadu sa što
toplijom vodom da bi dlačice postale mekše i da bi se pore otvorile. To
treba da traje minimum 10 minuta. Poželjno je bar 15 minuta. Posle toga
utrljati Gillette Shaving gel i brijati u smeru dlačica. Posle svakih dva do tri poteza isprati brijač od dlačica. Kada se završi  isprati predeo mlakom
vodom, opet utrljati gel za brijanje i brijati odozdo nagore. Kada se obrija
isprati stidni predeo što hladnijom vodom (to će zatvoriti pore) obrisati
peškirom ali samo dodirivati da upija da ne bi dodatno iritirali područje,
onda utrljati Gillette aftershave za žene.

3 responses to “Brijanje stidnih dlačica

  1. Brijanje i šišanje stidnih dlačica su na trećem mestu po posećenosti u prošloj godini

  2. Veliki sam protivnik.🙂

  3. ja sam za brijanje , mogu reci da je osecaj pri oralnom seksu daleko bolji i za mene i za zenu

Ostavite odgovor

