Ženska ejakulacija

Najposećeniji članak protekle nedelje bio je G tačka, ženska ejakulacija.
Bilo je mnogo pitanja o tome. Žena može da ejakulira i bez stimulacije
G tačke. Da bi  ejakulirala mora da bude jako i dugo uzbuđena. To
se dešava posle tri četiri orgazma u nizu. To je onaj osećaj kada kažemo:
„Ne mogu više piški mi se“. Ako je žena piškila neposredno pre seksa onda
to nije nagon za uriniranjem već nagon za ejakulacijom. Ako bi se žena
napela ona bi ejakulirala sa orgazmom. Meni se to redovno dešava posle
trećeg orgazma u nizu (kod nekih žena može posle dva ili četiri) bez
obzira da li je to kunilingus ili snošaj sa muškarcem. Žena ne može da
ejakulira ako ima nešto u vagini (penis, prst, dildo), ali pre nego počne
ejakulacija (kod većine žena) vagina sama (kada se žena napne) izbacuje
prst, penis ili dildo i elakulacija kreće. Tako je i kod mene.

Mnogi su pitali šta sadrži fluid koji žena ejakulira. Ja sam svoj fluid slala
na analizu. Sadrži PSA ( slično muskom fluidu u prostati) samo veoma
razblažen, šećere fruktozu i glukozu i urina u tragovima. Kod svih žena
je uglavnom taj sastav. Ja sam bila skeptik pa sam dala to mojoj prijateljici
koja radi u laboratoriji  na analizu.

Organ koji kod žena proizvodi fluid koji  ejakulira ima građu skličnu
muškoj prostati pa ga mnogi zovu ženska prostata. Ja ne volim taj naziv.
To je Skeneova žlezda.
Nadam se da sam sada razjasnila sva pitanja oko ženske ejakulacije. Ipak
opet preporučujem knjigu „The Art of Female Ejaculation“.

Female ejaculation

Ostavite odgovor

