Kako odabrati pravi kondom

Najposećeniji članci su „Gde se nalazi klitoris“ i „Kako kupiti kondome“.Mnogi su mi pisali i tražili da napišem koji su kondomi najbolji. Kondomi nisu popularni u Srbiji. Najveći razlog je što muškarci ne znaju da odaberu pravi kondom.

Obično se kondomi kupuju po trafikama. To su uglavnom Romed holandski kondomi. Što se tiče zaštite oni su dobri, ali su prečnika 52 mm i dušine 180 mm. Muškarci se uglavnom žale da ih kondomi stežu i da im smanjuju osećaj. I moj sadašnji momak se žalio baš na te dve stvari.

Ja sam zbog toga izvršila malo istraživanje i pronašla kondom koji mu odgovara. Da kondom ne bi „stezao“ , potrebno je da ima veću širinu na glavi penisa. Durex i Trojan imaju takve kondome. Za osećaj je bitno da kondom ne steže glavu penisa, da bude dobro lubrikovan, i da ne bude previše debeo. Dva Durex-ova kondoma koja sve ovo ispunjavaju su Durex Elite i Durex Love. U tabeli sam navela veličine (širinu i dužinu) za većinu Durex kondoma i za još neke brendove.
Moj momak koristi sada Durex Elite. Durex Love je vrlo sličan. Mnogima je ovo malo bolji kondom. Ali moj momak voli Elite. Pojavio se i novi Durex Real Feel kondom koji je napravljen od veštačkog polimera koji je mekši od gume i pogodan za muškarce i žene koji su alergični na gumu. Oblik i dimenzije su mu kao i kod Elite kondoma. Znači ja lično preporučujem da probate Durex Love, Elite i Real Feel.

Za one sa ogromnim penisima Durex Comfort XL.

Linkovi gde možete da kupite kondome preko interneta:

http://www.sexshopsrbija.com/index.php?do=view&id=20&ime=Kondomi

http://e-apoteka.rs/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=58&Itemid=15

http://www.srecniljudi.com/Kondomi.html?limit=20&limitstart=20
Kopiraj  link u naslovnu liniju browsera.

Brand Style Dužina
(mm)
Širina
(max/min in mm)
Durex Close Fit 178 49
Sensation 178 52
Ribbed 178 53
Pleasuremax 195 66/54
Elite, Extra Safe, Featherlite, Performa, Select Flavors, Tingle, Love
205 63/52
Avanti Ultima 205 63/52
Comfort XL 251 63/54
Lifestyles Straight, Flared/Baggy, Studded, Ribbed, Flared 150-200 52
Contoured 160-200 49
Extra Large 195-200 56
 
Kimono MicroThin (Ultra Lubricated/Ultra Thin), Thin, Textured 190 52
MicroThin Large, MAXX 195 59.5/52

8 responses to “Kako odabrati pravi kondom

  1. Jedan od najposećenijih članaka u protekloj godini.

  2. A da li ste razmisljali o kondomu za zene? Zapravo htedoh reci, uopste niste razmatrali tu mogucnost!?

  3. Da li ima updejt😉 ?

  4. Zsravo! Imam „veliki“ problem…🙂 Naime, prema ovim dimenzijama, nijedan model mi ne odgovara… Elite, Extra Safe, Performa, Love itd. bi mi bili premali, a Comfort XL bi mi ipak bio predugacak (osim ako nije greska, posto mi je cudna duzina od 251… da nije mozda 215?), ali malo uzi nego sto bi trebao biti… Naime, duzina je 210-215mm u max erekciji, a obim 130-140mm, sto daje sirinu min kondoma od 55-58mm… Nasao sam na nekom sajtu da tacno te dimenzije (215mm i 57mm) ima Durex XXL, ali posto ga nema na ovoj listi, kao ni na Durex-ovom zvanicnom sajtu za Srbiju, ne znam da li ga mogu nabaviti ovde? Ako da, gde tacno? Ako ne, koja bi bila bliska alternativa, ali da je kvalitetna koliko i Durex?🙂
    To sve ako nisu pogresni podaci za Comfort XL😀
    Hvala unapred!😀

  5. Hvala Google-u, nadjoh odgovor… Desila se nenamerna greska sa tvoje strane…🙂 Naime, duzina modela Comfort XL je zapravo 215mm… Nasao sam i tabelu sa koje si preuzela podatke gde je greska identicna… Desava se🙂 U svakom slucaju, nove informacije ga stavljaju na vrh moje kupovne liste😉

  6. neke prosjecan kondom steze, a nekima je prelabav pa postoji sansa da spadne tokom snosaja, potrebno je i to naglasiti.
    inace, vise ljudi na internetu pretrazuje male kondome nego velike (prema podacima googlea)

  7. Romed ga stezu?! Meni su super🙂 mada koristio sam i Durex Close Fit i mogu reci da je i sirina i duzina idealna…

Ostavite odgovor

