Ponovo nevina (himenoplastika)

Ovde u Turskoj sam upoznala ženu ginekologa koja je došla na
medeni mesec sa drugim mužem. Pričale smo, o čemu drugom
nego o seksu. Rekla mi je da je glavni hit danas u Srbiji zašivanje
himena. Operacija traje oko 40 minuta. Posle toga devojka je
ponovo „nevina“.  Seksualni odnos treba da se desi dve do četiri
nedelje posle intervencije. Posle tog perioda ožiljak postaje jači
pa je penetracija veoma otežana ili čak potpuno onemogućena.

Oko 800 devojaka između 18 i 25 godina dobije novi himen svake
godine u Srbiji. Bilo bi ih pet puta više da intervencija ne košta
700 do 1000 evra.

Ja sam svoju nevinost izgubila u 15 godini. Bilo je tri četiri kapi
krvi. Nikada nisam želela da budem ponovo nevina, čak i da
muškarac koji mi se jako sviđa to veoma ceni.

Ovo je vreme prevara. Kada mogu silikonske grudi zašto ne i
drugi himen. Neki muškarci vole nevine devojke, pa im neke
devojke udovoljavaju. Dobiju sasvim nov himen i oboje su srećni
do kraja života. Ne nije tako, neke devojke dolaze po dva tri puta.
ako ne usape sa prvim, možda će sa drugim ili trećim.

Ni himen nije više što je nekad bio.

4 responses to “Ponovo nevina (himenoplastika)

  1. Smesno, meni to na sta se sve zene odlucuju…

  2. Imam pitanje za vas. .muci me vec danima.Sa svojim deckom sam u vezi vec 4god,medjutim posto moja nacionalnost nalaze da nevina udjem u brak ja to postujem,nismo imali sexualne odnose.Pre nekoliko nedelja sam imala blage bolove u stomaku,medjutim nisam se obazirala. Bila sam sa mojim deckom,mazili smo se on mi je nadrazivao klitoris. Nekoliko sati posle toga,sam se obrisala dole i primetila krv. Sledecih nekoliko dana sam imala braonkast sluzav sekret. Otisla sam kod ginekologa,i ona me je zaprepastila.Rekla je da je verovatno himen nastradao ili su mi bili plodni dani. Kako moze himen da pukne kad nisam imala sexualne odnose?

  3. ali kako znati da je gradila taj vestaci himen🙂

Ostavite odgovor

