Jutarnji seks ili džoging

Ja sam za jutarnji seks. Potroši se isto kalorija a zadovoljstvo je
veće.  Skoro svi muškarci vole jutarnji seks. Kod žena je drugačije,
neke vole neke ne vole. Ja obožavam jutarnji seks. Sa orgazmom
dan počinje mnogo lepše. Potrebno je isto vremena kao za džoging.
Džoging po gradskim ulicama punim smoga i nije neko zadovoljstvo.
Trčati i udisati smog?
Jutarnji seks učini da mi krv prostruji brže. Tuširanje i posao, ako
je radni dan. Ako je vikend nema žurbe ili ako ste na moru kao ja
sada.
Jutarnji seks ne isključuje večernji seks. Ako je jutarnji bio brz
zbog odlaska na posao, uvek je tu veče koje je dugo i onda nema
žurbe.

Ako mi dan počne sa orgazmom, tmuran dan postane sunčan, sunčan
još sunčaniji. Zaboravite džoging, jutarnji seks je bolji. Mnogo bolji.

One response to “Jutarnji seks ili džoging

  1. Hej, pa nemoj tako loše o jutarnjem džogingu, ima on i vrline.😀

    Evo, ja na primer, osećam sve njegove vrline; …hm, već neko vreme sam sama, i masturbiram, ali mi ponekad nije dovoljan moj mozak da bih se opustila, tu onda uleće džoging, svaki dan ili svaki drugi ako duže trčim, zato što me opusti, a sve ostalo odatle je istorija.😀 U suštini, bilo koja fizička aktivnost pospešuje strujanje krvi i zato bi svi trebalo da trčimo, sami ili u paru.😀

    I, da, hm, nemoj da praviš razliku između žena i devojaka, mislim onda ubaci i razliku između dečaka i muškaraca… Dakle, mi smo žene, i oni su muškarci ok? Al dobro pišeš, sažeto, i pravo u centar. Samo napred!

Ostavite odgovor

