I miris i ukus

Moj e mail je pun.  Više pišu devojke i žene nego muškarci.
Kako da mu dam da me ljubi dole? Nije mi lepa, ne miriše lepo,
ima jak miris, da li se muškarcima sviđa kunilingus i tako dalje.
Najposećenije stranice su bile:  On ne ume, ne zna gde je moj klitoris
i Kako kupiti kondome. O svemu ću pisati, pratite blog.

Prvo da li je lepa ona mala slatka ženska stvarčica između nogu?
Naravno mada ima dosta žena koje misle da nije. Što se muškaraca
tiče oni nemaju problem sa njenom lepotom. Ne postoje dve iste
to je kao otisak prsta i sve su one lepe. Što se tiče mirisa, tebi i ne
treba da se sviđa već njemu, on je namenjen muškarcima. Ako se
svakodnevno održava higijena intimnih predela to je to. Postoji
način da se miris smanji manje ili više. Uloga stidnih dlačica je
da skuplja mirise i šalje u atmosferu ne bi li ih mučkarci osetili
(feromoni i drugi mirisi). Oni snažno deluju na muškarce, ali za
devojke i žene koje ipak žele da manje „mirišu“ postoji rešenje. Ošišajte
svoje intimne dlačice na kratko (7-10mm) ili ih obrijajte. Šišanje
će u manjoj meri smanjiti mirise (manja je zapremina ili ti volumen
dlačica) a brijanje u većoj meri. A ukus? Šta je sa ukusom? Ma ukusna
je ne brinite. Kakav je ukus? Kiselkasto slankast. Ja nisam probala, ali
muškarci jesu, pa su mi rekli. Njima se to sviđa, ne brinite. Ah da. Da
li se muškarcima sviđa kunulingus? Velikoj većini da. Procenat je 90
95 procenata ako hoćete u procentima.

 

 

Ostavite odgovor

