Velike grudi prednost ili mana

Postoje i prednosti i mane. Ja sam visoka 161cm. Za
devojku moga stasa one su velike (75E). Da pođemo
od mana. Prvo tako velike grudi su teške i zahtevaju
ozbiljan čvrst brus ili odoše do pupka, Za sada su O.K.
koliko da ne brinete. Smetaju pri trčanju i plivanju.
Uvek sam upadljiva i kada hoću i neću. Ne mogu da
kupim komplet brus gaćice koji hoću jer su gaćice u
kompletu sa tim brusom prevelike. Jedino kod kineza
može Jel može brus iz ovog a gaćice iz ovog? Može.
Privlače i veoma gadne tipove.

Prednosti su Muškarci balave za velikim grudima, a žene
mi zavide. Muškarci me ponegde puste preko reda.

Mislite li da devojke sa velikim grudima imaju uvek
najbolje momke? Nije tačno. Kad već nisam visoka bar
su mi grudi velike. Sve u svemu skor je nerešen.

2 responses to “Velike grudi prednost ili mana

  1. Gde nalazis bruseve? Imam bas veliki problem da nadjem svoju velicinu a da bude cvrst i seksi u isto vreme.:(

  2. Napisaču članak o kupovini bruseva za dame sa velikim grudima.

Ostavite odgovor

