Udvarač

Moj momak je otišao da plati telefon, a ja sam sela u kafić da ga
sačekam. Naručila sam kaficu i zapalila cigaretu. Posle desetak
minuta prilazi mi tip u kasnim tridesetim, brada od dva dana,
najk trenerka i ključevi od BMW-a u ruci. Izgleda kao gadan tip
sa kojim se ne treba kačiti.

-Hej ribo imaš strašne dude.
-Hvala
-Mogu li malo da ih pipnem?
-Ne
-Hočeš da se provozamo malo i slušamo muziku, imam u benvejcu
stereo do jaja.
-Ne čekam momka samo što nije stigao.
-Ma ne zajebavaj, kakav momak
U tom trnutku ulazi moj momak
-Šta je to? pita on
-Hej frajeru odjebi vidiš da pričam sa ribom.
-To je moj momak rekla sam.
-A jel?
-Šta ovaj hoće?  pita moj momak
-Ništa rekao mi je da imam strašne dude
-Šta si ti njemu rekla?
-Rekla sam hvala
-Šta krv mu je udarila u lice, videh ja da
ovo neće dobro da se završi.
-Smiri se čoveče, ništa nije bilo, šta je trebalo da uradim?
-Da mu opališ šamar ovako
Udvarač udara pesnicom u glavu mog momka i on pada na pod.
-Ribo tebi svaka čast ali momak ti je lujka.
-Nije lujka samo je ljubomoran
Posle umivanja vodom moj momak dolazi sebi.
-Gde je onaj mamicu mu?
-Otišao je. Smiri se, sedi popi kafu.
-Ma kakva tvoja kafa idemo kući.

Ostavite odgovor

