Drugi sastanak

Muškarci hoće na drugom sastanku  da dobiju ono što nisu dobili na prvom. Momak mi se dopadao dala bih mu i na prvom ali nije tražio. Na drugom sastanku je odmah navalio na mene. Raskopčao mi bluzu, zarozao brus i navalio na moje grudi.

-Imaš li kondom? pitala sam ga.
-Ne nemam. Ništa ne brini paziću ja.
-I drugi su pazili pa sam imala pet abortusa.
-Stvarno?
-Da stvarno
-Ne piješ pilule?
-Ne iritiraju me. Sva sam nervozna i napeta od tih hormona.
-Spirala?
-Imala sam je tri meseca i ostala trudna. Čim vidim muško ja zatrudnim.
-A pilula za dan posle?
-Sada je dan pre. Ta pilula se pije kada pukne kondom.
-Idem da kupim, nemoj da zbrišeš.
Vratio se posle 15 minuta sav zadihan. Joj ne pipaj me hladne su ti ruke. Popij nešto ugrej se.
Popio je jedan vinjak.-Hoćeš li ti jedan?-Ne Svršio je za dva minuta sa sve kondomom
Kondom je izdržao.
-Jesi li svršila?
-Nisam bio si brz.
-Izvini to mi se uvek dešava kada je nova riba u pitanju. A i napalile su me te tvoje velike sise.
-Sve je u redu rekla sam.
-Hoćeš li da ti je…?
-Hoću naravno.

One response to “Drugi sastanak

  1. Ja obično pazim, ali ne mogu da garantujem.

Ostavite odgovor

